۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۹:۳۶

در لیگ یک فوتبال؛

صنعت ساری به گسترش فولاد هم باخت

صنعت ساری به گسترش فولاد هم باخت

ساری - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صنعت ساری در مسابقه ای جنجالی، مجبور به شکست حریف تبریزی خود شده و در قعر جدول رده بندی دسته یک فوتبال کشور جای گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقه که از هفته هجدهم رقابتها عصر چهارشنبه در زمین فوتبال شهدای ساری برگزار شد، نماینده فوتبال مازندران در این رقابتها، مقابل میهمان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد.

تیم میهمان در دقیقه گل توسط جمال الدین علی محمدی به گل رسید تا روز سخت رضا تقوی و شاگردانش بسیار زودتر آن چه که فکرش را می کردند آغاز شود.

پس از این گل باز هم فشار حملات تیم میهمان ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 24 توسط روح الله عبداللهی به گل دوم دست یابد.

بازیکنان تیم صنعت پس از گل هم نتوانستند حمله خطرناکی را روی دروازه تیم گسترش فولاد ایجاد کنند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید .

در نیمه دوم باز شاگردان هادی برگی زر بودند که توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و با طراحی حملات متعدد، دروازه تیم میزبان را با خطر جدی مواجه کنند.

از اواسط نیمه دوم، شعارهای اعتراض آمیز حدود 100 تماشاگر حاضر در ورزشگاه به اوج رسید که در این میان، علاوه بر بازیکنان و مربیان تیم، مسئولان ورزش ساری از تیررس انتقادات در امان نماندند.

در شرایطی که دو تیم خود را برای شندین سوت پایان بازی آماده می کردند، حسن رحیمی مدافع پیش تاخته تیم صنعت، یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد اما این گل تاثیری در پذیرش شکست تیم صنعت نداشت.

تیم فوتبال صنعت ساری، با این شکست و 15 امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی ماند.

کد خبر 1535545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha